rabatydlarodziny new2
Jesteś tutaj: HomeNEWSROOMW Poznaniu wystartowała kampania społeczna o RODZICIELSTWIE

W Poznaniu wystartowała kampania społeczna o RODZICIELSTWIE

fot.Mikael Damkierl 740469W poniedziałek 2 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania społeczna o przygotowaniach do porodu i opiece okołoporodowej. Jej celem jest poinformowanie przyszłych rodziców w różnych sytuacjach rodzinnych o lokalnej ofercie instytucji miejskich i organizacji pozarządowych.



Kampania „Gdy rodzicielstwo jest wyzwaniem” potrwa od 2 października do końca listopada br. Została podzielona na cztery bloki. Pierwszy dedykowany jest nastolatkom, którzy po pozytywnym teście ciążowym przeżywają szok i poszukują pomocy. Drugi zawierać będzie materiały skierowane do par, które spodziewają się dziecka śmiertelnie chorego. Trzeci obszar, który obejmuje kampania ma na celu dotarcie z informacjami do rodziców spodziewających się dziecka niepełnosprawnego, a czwarty z nich skierowany jest do matek spodziewających się zdrowego dziecka, u których ciąża przebiega bez komplikacji.

W ramach kampanii społecznej „Gdy rodzicielstwo jest wyzwaniem” w TVP Poznań i lokalnej TV WTK zostaną wyemitowane cztery programy informacyjne, powstaną spoty i audycje radiowe. Ich emisje zaplanowane są w Radiu Poznań, Radiu Emaus i Radiu ESKA. Natomiast „Głos Wielkopolski”, dwumiesięcznik „Głos dla Życia”, tygodnik „Przewodnik Katolicki” i portal GminadlaRodziny.pl opublikują cykl materiałów prasowych.

Kampania społeczna jest realizowana przez Fundację „Głos dla Życia” we współpracy z Urzędem Miasta Poznania.

Partnerami są: Fundacja Javani, Wielkopolskie Hospicjum Perinatalne „RAZEM”, Szkoła Rodzenia „Dobry Początek”, Głos Wielkopolski, Przewodnik Katolicki, „Głos dla Życia”, Radio Poznań, Radio Emaus i portal GminadlaRodziny.pl.

 

 

zdjcie kliknij

Go to top